Romantična premijera filma
U ponedjeljak, 8. decembra, Kajli Džener i Timoti Šalame zablistali su na premijeri filma „Marty Supreme“ u Los Anđelesu. Njihova pojava na crvenom tepihu privukla je pažnju, ne samo zbog njihovog stila, već i zbog sličnosti s izborom boja koje koriste neke druge javne ličnosti, uključujući Tejlor Svift.
Usklađeni autfiti
Par je nosio usklađene neon-narandžaste autfite koje je teško ignorisati. Timoti Šalame, mladi glumac poznat po svojim nekonvencionalnim stilovima, odabrao je jarko narandžasto kožno odelo, uz narandžastu svilenu košulju i Timberland čizme. Sa druge strane, Kajli Džener osvježila je izgled dugom narandžastom haljinom do poda, koja je isticala njene atribute.
Uticaj Tejlor Svift
Iako su fanovi vjerovali da su njihovi autfiti inspirisani Tejlor Svift, Timoti i Kajli su imali sopstvenu viziju. Narandžasta boja koju su nosili nije samo stilizovana izjava, već dio marketinške strategije filma ‘Marty Supreme’. Ova nijansa je postala sinonim za film koji tematizira stoni tenis.
Marketinške strategije
Timoti Šalame je na jednom marketinškom sastanku predstavio svoja razmišljanja o boji, navodeći specifične tonove kao što su „hardkor narandžasta” i „rđava narandžasta”. Ova detaljna analiza tonova nije samo kreativna, već i ključna za povezivanje s publikom. Šalame je čak predložio ideje o farbanju poznatih spomenika u narandžasto kako bi se dalje ojačala prepoznatljivost boje.
Eho na društvenim mrežama
Nakon premijere, par je izazvao ogromnu buru na društvenim mrežama, ne samo zbog svojih modnih izbora, već i zbog načina na koji su promijenili tradicionalni pojam crvenog tepiha. Njihovo usklađivanje i snaga prisustva doveli su do brojnih komentara i analize među fanovima.
Zaključak
Kombinacija stila, kreativnosti i marketinške pameti dovela je Kajli Džener i Timotija Šalamea u centar pažnje. Njihova sposobnost da kombinuju osobni pečat s promotivnim aktivnostima filma uistinu je fascinantna. Hoće li se ova trend postaviti kao standard u budućnosti, ostaje da se vidi.


