Da li će Taylor Swift biti glavna zvijezda Super Bowl poluvremena? Evo zašto obožavatelji misle da hoće

GettyImages-2196121482

Uzbuđenje među obožavateljima

Obožavatelji Taylor Swift pripremaju se za velike trenutke. Nakon što je pop zvijezda gostovala u podcastu New Heights i najavila svoj novi album The Life of a Showgirl, teorije o njenom nastupu na Super Bowl-u su počele kružiti na društvenim mrežama. Mnogi Swifties su uvjereni da će ona nastupiti na poluvremenu Super Bowl-a sljedeće godine.

Izjava koja ubija misteriju

„Nikada neću ostavljati tragove koji se vezuju za moj privatni život“, izjavila je Swift u podcastu. „Uvijek će to biti vezano za muziku, nešto što imam u pripremi.“ Njene riječi samo su podstakle maštu njenih obožavatelja koji žele otkriti sve tragove.

Sport kao savršen kontekst

Jedan od glavnih razloga za ovakve teorije je to što je Taylor na New Heights podcastu razgovarala o svom novom albumu. Ovaj podcast vode njen dečko, Travis Kelce, i njegov brat Jason, a to je dodatno izazvalo sumnju da možda postoje planovi za nastup na Super Bowl-u. Što više, Kelce je trostruki šampion Super Bowl-a, što ovu povezanost čini još jačom.

Povezanost s Madričnim Super Bowl-om

Uspjesi Travisa Kelcea na Super Bowl-u takođe su važni. Njegov tim, Kansas City Chiefs, pobijedio je San Francisco 49ers na dvije utakmice, a sljedeće godine domaćin Super Bowl-a je Levi’s Stadium, domaći stadion 49ersa. Ova veza izgleda kao savršen povod za nastup Taylor, zar ne?

Dugotrajna saradnja sa NFL-om

Swift i NFL razvijaju saradnju već nekoliko godina. Njen ekskluzivni video za pjesmu Midnights emitovan je tokom meča između New Orleans Saints i Arizona Cardinals. Njeno prisustvo na NFL utakmicama dovelo je do povećane gledanosti, a liga aktivno koristi njenu popularnost.

Slatki tragovi i magija brojeva

U podcastu, Swift je spomenula broj „47“ nekoliko puta, što fanove dovodi do zaključka da je to povezana s Levi’s Stadionom, koji je bio 47. stanica tokom njene prošle turneje. Osim toga, sljedeći Super Bowl će biti 60., što nikad nije naodmet pominjati, s obzirom na to da je Swift pomenula da razgovara o „hljebu“ 60% vremena. Da li su ovo svi tragovi koji nas vode ka njenom nastupu?

Promjena sponzora može biti ključna

Jedan od faktora koji su se promijenili je i sponzor Super Bowl-a. Nakon što je Swift prekinula vezu s Diet Coke, koja je bila konkurent Pepsi, koja je sponzorirala Super Bowl, postoje šanse da bi sada mogla prihvatiti ponudu za nastup. Swift je u svibnju 2025. godine povratila svoja autorska prava, i ona je sada muzička slobodna agentkinja.

Rekonstrukcija Levi’s-a

Levi’s je nedavno doprinio atmosferi najavivši povratak njihovog brenda u odnosu na novu Taylorinu muziku. Na svojim društvenim mrežama, podijelili su video u kojem su zamijenili logo na džinsima s šarenim pravokutnikom koji je trebao izazvati reakciju. Njihov post je već prikazan gotovo tri miliona puta!