Iako je cijela 2020. godina bila jedna velika “Kišna nedjelja”, Hladno pivo se ne predaje pa u spotu za istoimenu pjesmu promovira i proaktivan pristup životu. U novom spotu koji je režirao Nevio Smajić bend je odlučio ukazati na sve mogućnosti koje nam je ova pandemija donijela pa poručuju: “Sve u svemu, ako mislite da kišna nedjelja ne može biti inspirativna, poučna i produktivna, bacite pogled na ovo malo remek-djelo dokonosti i naučite riječi prije nego što se vidimo iduće godine u prvim redovima. Živjeli!”, kažu.
Frontmen benda Mile Kekin izjavio je kako je ovaj spot savršena prilika za “reset” pred koncertnu euforiju naredne godine.
“Konačno smo imali vremena spariti sve čarape i posložiti fotoalbume hronološki, a i tematski. Suba ukazuje na važnost održavanja fizičke spreme i urednosti, Zoki na svom primjeru prezentira kako se pravilno odmoriti, Šoki gledateljima nudi uvid u svoje odjevne i stilske nedoumice, Deda nam je skoro zaspao na setu, a ja i dalje vježbam kako biti karizmatičan u kućnim uvjetima”, o spotu nam govori Kekin.
IZOVR: klix.ba