Nova era holivudskih naslednica: Zaboravite na Điđi i Belu Hadid – ovo su nove „It“ devojke koje preuzimaju svet poznatih

MixCollage-05-Aug-2025-03-59-PM-5098-1024x744-1

Novi junaci pop kulture

U svijetu u kojem popularnost ne dolazi samo kroz modne piste, već i putem društvenih mreža, nova generacija “It” devojaka polako, ali sigurno zauzima svoje mesto. Zaboravite na Bélu i Điđi Hadid – mlade naslednice slavnih sada postavljaju nove standarde i redefinišu šta znači biti u centru pažnje.

Lajla Mos: Koraci koji impresioniraju

Lajla Mos, ćerka supermodela Kejt Mos, polako stvara svoj put i identitet. Iako se često poredi sa svojom majkom, sve više pokazuje svoj jedinstveni modni senzibilitet. Njena prisutnost na revijama i u beauty kampanjama dokazuje da je ona više od “poznatog deteta”.

Nort Vest: Samopouzdanje u usponu

Nort Vest, ćerka Kim Kardašijan i Kanjea Vesta, privlači sve više pažnje svojim jedinstvenim stilom. Pojavljivanjem na modnim događajima i javnim nastupima, pokazuje da je svesna svoje pozicije i koristi je za vlastitu kreativnost. Njena harizma je ono što je izdvaja od ostalih.

Blu Ajvi Karter: Ikona na sceni

Blu Ajvi Karter, ćerka muzičkih superzvijezda Bijonse i Džej Zija, već u svojim tinejdžerskim godinama stvara globalni viralni efekat svojim nastupima. Njen dostojanstven stav i samopouzdanje inspirišu obožavatelje i postavljaju je kao novu ikonu stila.

Epl Martin: Enigma pop kulture

Epl Martin, ćerka Gvinet Paltrou i Krisa Martina, više godina se držala van javnosti, ali sada predstavlja novu generaciju koja ne mora biti u centru pažnje da bi bila prepoznata. Njen sofisticirani stil i šarm čine je intrigantnom ličnošću.

Emi Muniz: Autentičnost na sceni

Emi Muniz, ćerka Dženifer Lopez i Marka Entonija, donosi autentičnost i talenat. Njena vocalna sposobnost i stav koji prkosi očekivanjima čine je savremenom pop zvezdom koja inspiriše mlađu publiku svojom iskrenošću.

Nova era It devojaka

Ove devojke više ne osvajaju samo pistama; one koriste društvene mreže, vlogove i javne nastupe da pokažu pravog sebe. Autentičnost, stav i svesnost svoje pozicije su novi trendovi. Dok su prethodne generacije pokušavale da ostanu u senci, današnja mladost koristi tu senku kao odskočnu dasku ka sopstvenom uspehu. Njihova odjeća nije samo marka, to je način izražavanja.