Odakle dolazi bogatstvo Kardašijanki i kako su poznate sestre zaradile milione?

profimedia-0790615815-1024x576-2

Kratki pregled Kardašijanki

Svi znaju za poznate sestre Kardašijani. Svaka od njih posjeduje značajno bogatstvo, ali mnogo ljudi nije upoznato sa tačnim izvorima njihovih prihoda. Osim što su rijaliti zvezde, svaka od njih je uistinu preduzetnica koja je iskoristila svoj medijski uticaj za stvaranje uspješnih brendova.

Kajli Džener: Najmlađa i najbogatija

Kajli Džener se 2019. godine našla na Forbsovoj listi “Forbes Celebrity 100”, postavši najmlađa osoba koja je ikada bila među 100 najbogatijih. Već sa 14 godina, zajedno sa svojom sestrom Kendal, radila je na brendu odeće “Kendall & Kylie”. Njena linija kozmetike, “Kylie Cosmetics”, zaradila je milijarde, a nedavno je proširila asortiman sa brendom “Kylie Baby” za najmlađe.

Kim Kardašijan: Osnivačica uspješnih brendova

Kim Kardašijan, koja se u javnosti prvi put pojavila kao stilistkinja Paris Hilton, danas zarađuje milione kroz svoje brendove. Njen brend donjeg veša i odeće za oblikovanje tela, “Skims”, je jedinstven na tržištu. Također, planira kreirati liniju proizvoda za njegu kože pod nazivom “SKKN BY KIM”. Kim je svoj uspjeh povezana sa visokom prodajom kompaniji Coty, što dokazuje njen poslovni potencijal.

Kendal Džener: Uspon u svijetu mode

Kendal Džener je manekenka koja se proslavila kroz rijaliti program. Pojavila se na modnim pistama u Njujorku, Milanu i Parizu, a nedavno je osnovala svoj brend tekile “808”. Iako su njeni potezi izazvali razne komentare na društvenim mrežama, nema sumnje da je dobro profitirala od njega.

Kloi i Kortni Kardašijan: Moć društvenih mreža

Kloi i Kortni, starije sestre Kardašijan, baziraju svoje prihode na televizijskim emisijama i društvenim mrežama. Njihov show “U korak sa Kardašijanima” stvorio je niz spin-off serija, čime su značajno povećale svoju popularnost. Radeći sa poznatim brendovima na društvenim mrežama, zarađuju ogromne sume novca.

Kris Džener: Možda najbolja menadžerica

Majka Kardašijanki, Kris Džener, često se smatra „mozgom“ iza uspjeha svoje djece. Njen menadžerski pristup i poslovne strategije doprinijeli su razvoju njihovih brendova i rasti popularnosti. Iako je detalje njenog poslovanja teško saznati, njena sposoblost da očuva njihov imidž je neupitna.